sábado, octubre 14, 2006

E... tras un mes de ausencia aquí estou outra vez, aínda cos efectos secundarios da miña estancia en Tunisia... mmmm, a vida alí pintaba diferente, pero resultou bonito coñecer algo máis dunha cultura distinta, vela dende máis cerca, ulila...
Agora volta a Compostela, último ano de carreira, polo que dende o meu punto de vista xa ten moito de especial, entre outras cousas, o remate dunha travesía marítima, por iso penso que hai que aproveitar estes meses ao máximo.

Bicos mariñeiros!!

4 comentarios:

*Sara dijo...

Ola Albiña!! Xa che vou poñer un enlace no meu blog para que escribas máis a miúdo, que lle dás ben a isto. Súmome á túa travesía, se me aceptas como membro da tripulación ;)

María M dijo...

Alba, por que falas coa publi? Jajajaja... Dígoo polo do post anterior... :)

Benvida ao blogomillo miña nena!!!

Romano dijo...

saludos desde Bs As,,,

http://www.eltemplodelasborracheras.blogspot.com/

*Sara dijo...

Albiña, espero ler pronto unha entrada que diga "e tras dous meses de ausencia... " ;)